Thursday, February 26, 2009

Permulaan...

Assalamualaikum.....Ini adalah permulaan aku memasuki arena blog....hehe....wat masa nie xde apa2 nak tulis....maybe someday if i have any idea to write....i will write la....hehe...tercetusnye idea untuk memasuki dunia blog nie adalah apabila melihat blogger yg sedia ada....cam best je....byk benda blh kongsi....kisah hidup,nasihat,ilmu, dan lain2 lg....nak kongsi masalah pun boleh gak....tempat melepaskan tension ia gak...hehe...tp aku lebih suka kepada berkongsi ilmu,pengalaman dan nasihat....kongsi citer hidup kureng....this is because personal is personal....hehe...apa bahasa aku pakai ntah...kerana keboringan yg amat sgt aku tulisla blog....harap2 ada apa yg blh dibantu dan ada org yg blh membantu....rasenye cukupla ye....klu rajin aku tulis lg....sbb aku nie xminat jadi penulis novel...haha...merapu je keje aku.....kepada rakan2 blog....popcorn85 wuz here....nantikan kemunculannya article2 dari aku...walaupun dh pernah baca....baca lagi sbg peringatan kita ye....hehe...assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment